domingo, 10 de mayo de 2015

Autoretrat

-Qué és l'autoretrat?
Un autoretrat és quan una persona es fa una foto així mateix o dibuixat en pintura, com feien per exemple els pintors de l'època renaixentista. Jo tinc un autoretrat meu que fa temps em va fer una amiga meua.

-Qué és un Selfi? I en qué es compara amb l'autoretrat? 
Un Selfi es quan una persona es fa una foto així mateix amb la càmera davantera o posterior però que isca la teua cara.


AUTORETRAT LITERARI 

M'agrada pensar que tot és possible 
No m'agrada la inseguretat en un mateix
M'agrada que faça el que faça sempre hi haurà algú a qui no li agrade i així i tot fer-ho
No m'agrada que pensen per mi 
M'agrada l'alegria
No m'agrada l'odi ni la paraula odiar
M'agrada el ben fet, però fet amb passió
No m'agrada la falsetat
M'agrada la raó
No m'agrada el formatge ni l'ou 
M'agrada cuinar, ballar, fer esport i passar el temps amb els meus amics o  la meua parella
No m'agrada la gent que fa menyspreus
M'agrada parlar però no escoltar 
No m'agrada la lluvia ni les tempestes
M'agrada decobrir que tinc mes filias que fobias
No m'agrada estudiar,
peró quan estudie m'agrada traure bones notes
No m'agrada l'hivern 
Em fascina molt la naturaletza 
Y no suporte el maltractament animal


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gràcies per deixar-me un comentari !